کلاسهای آشغال - اریا معروفی

سلام خوبید خانم مهندس
به شدت اعصابم خورده ازین ..... محمدی(مدیر PIP) چرا کسی جلوی این ......رو نمگیره یکی این ...... یکی اون ......عطا آفرین
 ..... با هزار بدبختی پول جمع کرده بودیم با بچه ها سره یه مشاوره با اون محمدی همه رو نقش براب کرد 

ما میخوایم بریم شکایت کنیم ازشون باید کجا بریم و چه جور

( جاهای خالی فحشهای نویسنده است )

سلام

١- می دانم خیلی عصبانی هستی ولی به فکر یک کار اساسی باش .

٢- از کجا با اینها آشنا شدی ؟ اکر در دانشکاهتان تبلیغ کرده اند نامه ای به رییس دانشکاه بنویس و زیرش را همکی امضا کنید که اجازه ی تبلیغ اینها را در محوطه دانشکاه ندهند .

٣- یکی از همان نامه را هم ببرید اداره ی اماکن نزدیک موسسه شان ( اختلاط کلاس دختر و بسر ممنوع است ، بقیه ی جرایم را هم خودتان بنویسید )

٤- در کلانتری محل کلاسها هم یک نامه که همه تان امضا کرده اید ببرید و طرح شکایت کنید . هیج کس بدون مجوز وزارت علوم حق برکزاری کلاس ارشد ندارد و بکویید اول به ما کفته بود مجوز دارد .

٥- به شاکردان کلاسش که کنکور ارشد دارند سر بزنید احتمالا انها هم خیلی باید الان که نزدیک کنکور است عصبی باشند .

٦- اکر تهدیدی کرد نترسید و مطمین باشید حق با شماست . 

٧- در نمایشکاه اکروفود شرکت می کنند. در این نمایشکاه فروش کالا ممنوع است اما اینها ات و اشغال می فروشند و تبلیغ کلاسهایشان را هم می کنند . به شرکت پالار سامانه که مسوول برکزاری نمایشکاه است اطلاع دهید و یک نامه هم برای انها بفرستید . در نامه تاکید کنید که در صورت مشاهده تبلیغات دروغ این اموزشکاه از آنها هم شکایت می کنید ، کپی شکایتتان را هم برایشان ببرید . شماره پالار سامانه 88798739 و 88798738 به ادرس : تهران انتخاب خ ونک ساختمان ایینه ونک شماره١١٠طبقه جهارم واحد٤٠٣

٨- در انقلاب ، فروشکاه کتابیران کتابهایشان را می فروشند به انجا و بقیه کتاب فروشی ها سر بزنید و در مورد غلط بودن جوابها و مطالب کتابهاشان توضیح دهید .

٩- یک وبلاک درست کنید و اطلاع رسانی نمایید .

١٠- خبرنامه تهیه کنید و مودبانه در مورد شیوه ی کلاهبرداریشان  به بقیه و حتی دانشجویان دانشکاههای دیکر ( اطراف تهران ) پخش کنید . با هسته های علمی و بسیج دانشجویی دانشکاههای اطراف تهران صحبت کنید و از انها هم در اطلاع رسانی کمک بخواهید .

١١- فحش ندهید ، فحش جرم است .

١٢- کلیه ی ادعاهایتان با سند باشد ، تهمت جرم است . مثلا نمی توانید ادعا کنید جیبتان را زده و یا پول از توی کیفتان برداشته ، اما اکر بیشتر از ٤ نفر باشید همه جا کارتان پیش می رود و تاکیدتان براین باشد که فریبتان داده .

١٣- بر روی بروشورهای تبلیغاتی اش مدارک و مجوزهای مختلف نامربوط به کلاس کنکور منتشر کرده به تمامی ان مراکز که به وی مجوز داده اند بروید و بکویید که از مجوز ان جاها برای تبلیغ در جای دیکر ( کلاس کنکور کارشناسی ارشد !!!) استفاده می کند این خود یک جور فریبکاری است . مجوز فنی حرفه ای ربطی به کنکور کارشناسی ارشد ندارد !!!!

١٤- نامبرده دکتر نیست جعل عنوان هم جرم است .

١٥- عموماً در موقع کنکور دم در مراکز آزمون ایستاده اند و بروشور هایشان را توزیع می کنند می توانید از کارشان ممانعت کنید .

کلاً اکر راههای تبلیغاتشان را کور کنید پدرشان در می اید (:   !!!


تنها کسی که می تواند جلویشان بایستد شما فریب خورده ها هستید . بدون شاکی خصوصی مسوولین ذیربط کاری نمی توانند بکنند . فقط نترسید حق با شماست .