با سلام 
من دانشجوی ترم 6 صنایع غذایی هستم و 1 ترم دیگه درسم تمام می شه .  
امسال کنکور ارشد دانشگاه آزاد شرکت می کنم ولی فقط سوالات کنکور سالهای قبل رو خوندم به نظر شما احتمال قبولیه من هست یا نه ؟  
خیلی استرس دارم ، امیدوارم راهنمایی شما کمکم کنه  
mer300  
 
پاسخ : 
عزیزم یک بار دیگه نامه ات را خودت بخوان ببین چی می فهمی ! 
 
شما هنوز ترم 6 هستی !!!   
 
یک ترم دیگه هم درس داری و فقط سوالات کنکوره سال قبل را خواندی !!! بعد تازه استرس هم داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلاً هیچ کدوم از کارهات به هم مربوط نیست ! 
آدم ترم 6 هنوز خیلی از درسها را پاس نکرده حالا اگه برای امتحان پایان ترم استرس داشتی یه چیزی . الان شما چه ربطی به کنکور داری ؟ همین درسهای ترم جاری و ترم آینده را خوب بخوان یاد بگیر یک کلاس زبان توپ هم برو برای یکسال آینده ات کافیه .  
من عمراً به بچه های استرسی هیچ کمکی نمی کنم . هر موقع استرست فروکش کرد دوباره نامه بنویس و بگو کجا درس می خوانی  کجا را انتخاب کرده ای و معدلت چند است.